MH Sim Stables
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Speluitleg

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Speluitleg Empty Speluitleg za dec 27, 2014 8:59 pm

Fur

Fur
Admin

Begin
Elk lid begint met €1000,- Simleons. Dit bedrag kan bijgevuld worden door mee te doen aan wedstrijden, door paarden te verhandelen, door fokmerries aan te bieden en door dekhengsten aan te bieden.

Handelen
Voordat een paard op het handelforum komt, dient deze naar een van de moderators te worden gestuurd. Als je een paard op het handelforum zet, dient het volgende lijstje aanwezig en ingevuld te zijn:
Naam:
Ras:
Geslacht:
Eigenschappen:
Racen:
Springen:
Afbeelding:
Link naar download: (dit kan via mediafire)
Als je topic is goedgekeurd, plaatst een moderator deze voor je op het forum.
Dit is enkel omdat de moderators diegene zijn die verantwoordelijk zijn voor het 'eerlijke' handelen.

Wedstrijden
Eens in de zoveel tijd wordt er een wedstrijd georganiseerd. Hier kun je een mooi geldbedrag mee winnen waarmee je op MHSimStables ook weer verder kunt komen.

Experience points
Exp verdien je door mee te doen aan wedstrijden en mee te schrijven met de RPG. Per 100 exp krijg je er 500 Simleons bij.

Hoeveel exp?
Traintopic: 2 exp
Wedstrijdtopic: (afhankelijk van de uitslag, maar voor deelname 10 exp)
Foto-topic: 1 exp per 5 foto's
Staltopic: 10 exp

RPG
Ook is er de mogelijkheid met je trainers en paarden een RPG te starten. Schrijf samen met je medeSimmers een verhaal over jullie avonturen.
Liever enkel over je eigen avonturen schrijven? Dit mag natuurlijk ook. Hier krijg je ook punten voor, want wij willen natuurlijk heel graag weten wat jij allemaal meemaakt en hoe jou het trainen afgaat.



Laatst aangepast door Fur op ma dec 29, 2014 1:21 pm; in totaal 2 keer bewerkt

https://mhsimstables.actieforum.com

2Speluitleg Empty Re: Speluitleg za dec 27, 2014 10:07 pm

mieske200


Beginner

Mega leuk Smile

Even een vraagje, hebben jullie maar één personage in het spel? En spelen jullie alleen maar met de fok in het gezin, of spelen jullie ook met relaties en zo met het persoon die fokt?

3Speluitleg Empty Re: Speluitleg za dec 27, 2014 10:23 pm

Fur

Fur
Admin

Ik speel zelf (afhankelijk van de stal) soms alleen voor de fok, soms ook met relaties van mijn Sims tussen de andere Sim.
Ik heb liever 2 Simmies op stal, meer zodat er 2 paarden tegelijk getraind kunnen worden o3o

https://mhsimstables.actieforum.com

4Speluitleg Empty Re: Speluitleg do jan 15, 2015 7:02 pm

xBacardi


Beginner

Voor alle duidelijkheid mensen, de lijstjes moeten dus naar mij of Fur gestuurd worden!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum